Чому на всіх телеканалах будь-якої пори тільки те й роблять, що рекламують коли не горілку, то пиво, не пиво, то вино, не вино, то ще якусь гидоту? Ще й вихваляються, мовляв, воно з відбірної пшениці, на кришталево чистій артезіанській воді. І не замислюються — скільки горя й біди несе у наші сім’ї пропагування «зеленого змія». Особливо сьогодні, коли настало таке тяжке життя, коли кожна копійчина на рахунку. Хіба ж у цьому розрада?! Ми — старше покоління — важко працювали, про випивку годі було й думати, хіба що на великі свята. А погляньте-но, що відбувається сьогодні: йде молодь — і у кожного в руках пляшка...
А телебачення не вгаває. Закликає та заохочує. Переконаний: настав час покласти цьому край на законодавчому рівні і припинити розбещувати нашу молодь. Рекламу алкогольних напоїв потрібно заборонити, а натомість пропагувати здоровий спосіб життя.

Григорій Онищенко, пенсіонер.

Крути 
Чернігівської області.