«Минув уже не один місяць відтоді, як Верховною Радою було ухвалено закон про рекламу. Та, схоже, він не діє. Бо якби ви тільки знали, як замучила ця реклама! Її тривалість більша, ніж передач. Одна із моїх улюблених телепрограм іде 40 хвилин. За цей час її двічі переривають рекламою. Враження таке, що реклама займає 50—60 відсотків ефірного часу, а цікаві передачі транслюють між іншим», — обурюється у своєму листі Василь Іщук, наш читач з Ольгополя Єланецького району Миколаївської області.
Щоб дізнатися, яка реклама дратує найбільше, «Голос України» провів соцопитування на своєму сайті www.golos.com.ua.
З’ясувалося, що найбільше псує нерви телевізійна та інтернет-реклама. Це підтвердили 77,4% опитаних.
На банерах — уздовж доріг та вулиць — дратує 15,07% респондентів.
А от щодо газетних шпальт та листівок, то тут серед опитаних не виявилося жодного незадоволеного.
Є серед наших читачів і ті, хто спокійно ставиться до будь-якої реклами. Таких 7,53%.

Мал. Миколи КАПУСТИ.