ПАТ «Укрпошта» у 2016 році та за три місяці 2017-го зекономило на закупівлях 62 млн. грн. Цього досягнуто завдяки залученню нових учасників, зокрема виробників товарів, спрощенню кваліфікаційних вимог та тендерної документації, спільному обговоренню потреб та вимог з учасниками ринку, активному зворотному зв’язку, контролю якості та чіткого виконання договорів.


«Понад 92% закупівель відбувається через конкурентні процедури, середня кількість учасників на торгах нині становить більш як 3 компанії, а, відповідно, зростає конкуренція і збільшується сума економії. «Укрпошта» вже заощадила 62 млн. грн. Зниження цін на основні групи матеріалів порівняно з 2016-м становить в середньому понад 32%. Наприклад, касову термострічку компанія закупила на 55% дешевше, ніж торік», — зазначив в. о. генерального директора ПАТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.


Також у компанії налагоджують процеси, щоб відділення «Укрпошти» були забезпечені витратними матеріалами — пакувальною тарою, бланками, клейкою і термострічкою, папером тощо. Створено «гарячу лінію» для листонош і операторів, щоб отримувати інформацію про якість та нестачу цих матеріалів.


У планах «Укрпошти» — стати прикладом ефективних процедур, кращих цін і системи комунікацій з ринком та економити на закупівлях.