ХЕРСОН:

Несподіване продовження отримала історія з трьома сотнями курортників, які не могли вибратися з острова Джарилгач у Чорному морі. Тоді два пасажирські судна ОМ-103 і ОМ-104, що доправили їх зі Скадовська, застрягли на мілині біля причалу. Вже перші висновки розслідування обставин надзвичайної події, яка могла обернутися людськими жертвами, шокували. З’ясувалося, що теплохід ОМ-104 взагалі не мав права виходити в море і здійснювати пасажирські перевезення!


— Більш ніж за тиждень до інциденту наші співробітники провели перевірку стану ОМ-104 і склали акт про припинення його роботи. Підставою стали виявлені серйозні порушення, — коментує начальник міжрегіонального управління Укртрансбезпеки Ігор Пастух. — На судні некоректно працювало навігаційне обладнання, не вистачало рятувальних засобів, не працювали батареї аварійної сигналізації. Тобто якби під час нічного рейсу на теплоході відмовив двигун, ОМ-104 не зміг би сповіщати про свою присутність. Однак його екіпаж знехтував забороною і продовжував виходити у море з пасажирами. Це сталося, зокрема, і через недбалість служби Скадовського морського торгового порту, яка продовжувала надавати ОМ-104 дозволи на вихід у відкрите море.


Робота ОМ-104 на рейсах Скадовськ—Джарилгач—Скадовськ скандалами супроводжується постійно. Торік, приміром, Укртрансбезпека зафіксувала перевантаження судна пасажирами. Так само вже не вперше воно використовує на Джарилгачі самовільно збудований хиткий причал на дерев’яних палях («Голос України» про це вже писав). До більш нового ОМ-103, що працює у Скадовську лише свою першу навігацію, в інспекторів Укртрансбезпеки претензій немає. Однак до завершення першого етапу розслідування причин надзвичайної події пасажирські рейси зі Скадовська на Джарилгач протягом тижня не здійснюватимуть.