Мешканці Херсонщини обурюються, що залізничники постійно скорочують кількість приміських потягів, а самі вагони — брудні та з порепаними сидіннями. Але водночас грошей на ремонти рухомого складу ніде взяти, оскільки органи місцевого самоврядування у регіоні систематично ухиляються від оплати перевезення пільговиків регіональній філії Одеської залізниці. За даними Херсонської облдержадміністрації, торік громади розрахувалися за цю послугу менш як на десять відсотків від її реальної вартості, заборгувавши понад три мільйони гривень. Цьогоріч борги встигли збільшитися ще на 601 тисячу гривень. Адже місцеві органи виконавчої влади не поспішають укладати із підрозділом «Укрзалізниці» відповідні договори. А якщо одна сторона уперто не виконує своїх зобов’язань, як можна вимагати цього від іншої?
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Верховна Рада України прийняла Закон щодо поширення сортів бавовнику в Україні
-
2Дмитро Соломчук: Вирощування українськими аграріями бавовнику сприятиме виробництву власного пороху
-
3В Україні засіяно вже понад 2 мільйони гектарів ярих зернових і зернобобових, — Комітет з питань аграрної та земельної політики
-
4Комітет з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів: Державна політика зайнятості ветеранів повинна базуватися на аналітичній роботі Кабінету Міністрів України
-
5У Комітеті соціальної політики обговорили актуальні питання соціального захисту осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи