У Луганській облдержадміністрації відбувся форум-презентація «Імідж Луганської області: від ідеї до сучасного бренда».
Луганщину знають, насамперед, як область, пов’язану з військовими подіями, з проведенням Операції об’єднаних сил. На жаль, такий негативний імідж впливає на залучення інвестицій. Тому для регіону дуже важливо показати Україні та світовій спільноті, що він справді талановитий, працьовитий, має промисловий потенціал та розвинутий аграрний сектор.
Над розробленням цього іміджу робоча група за участю представників обласної адміністрації, міжнародних організацій, громадськості та науковців працювала протягом дев’яти місяців. Були залучені експерти з брендингу та піару, а також проведено широке публічне обговорення для виготовлення рекламного продукту. «Частина нашої роботи спрямована на посилення соціальної згуртованості, тому що гордість за свою Батьківщину — важливий елемент згуртування довкола національної ідеї «Луганщина моя», — зазначив керівник Програми з відновлення та відбудови миру ПРООН Віктор Мунтяну. Одним із важливих інструментів для побудови та подальшого просування іміджевої політики стала скоординована і спланована комунікація. Для цього розроблено Комунікативну стратегію області.
«Ми працюємо над створенням сприятливого проукраїнського інформаційного простору в Луганській області, протидії руйнівному впливу російської пропаганди, над зростанням довіри населення до української влади та рівня національної самосвідомості, а також утвердженням у суспільній свідомості Луганщини як регіону з потужним науково-промисловим потенціалом та прекрасною природою, головною цінністю якого є люди», — прокоментувала заступник директора Департаменту масових комунікацій — начальник управління стратегічних комунікацій Людмила Долгоновська.
Складовими бренда став слоган «Луганщина — привітна, різноманітна, моя», а також зображення найупізнаваніших символів регіону — бабака, коня та лисиці (на знімку).

Представляючи результати напрацювань у рамках розроблення іміджу області, радник ПРООН з соціальної згуртованості та примирення Ганна Борова презентувала приклади брендованої продукції: предмети одягу, сувеніри, канцелярські вироби. Яскравим проектом, за її словами, став календар із зображенням традиційного жіночого вбрання з 12 районів Луганської області, які розташовані на території, підконтрольній українській владі. Цікавинкою став тревел бокс — пристрій, який дає змогу переглядати 3D-зображення найкращих краєвидів Луганської області в режимі віртуальної реальності.
Побудову бренда на Луганщині вважають важливим фактором успіху для всіх сфер діяльності регіону.

Павло ВОРОНЦОВ.
Фото прес-служби Луганської ОДА-облВЦА.