Жоден трудівник не звільнився упродовж останнього часу з комунального підприємства «Вінницьке шляхове управління». Чому цінують роботу у цьому колективі? Як підприємство готується до зими?

На знімку: керівник КП «Вінницьке шляхове управління» Володимир Чорновол, заступник міського голови Микола Форманюк, міський голова Сергій Моргунов (справа наліво).

Фото з сайту Вінницької міськради.

Вулиці не посипатимуть сіллю

Експеримент з використанням нового засобу проти ожеледиці проведуть нинішньої зими на окремих вулицях Вінниці.
Таке доручення дав комунальникам міський голова Сергій Моргунов під час перевірки підприємства «Вінницьке шляхове управління» до роботи в зимових умовах. Керівник міста запропонував визначити кілька вулиць і обробляти їх упродовж усього зимового періоду спеціальним протиожеледним матеріалом — бішофітом. За словами керівника міста, такий матеріал активно використовують у європейських містах. «Бішофіт екологічніший порівняно з традиційною сумішшю з піску і солі, — уточнив Сергій Моргунов. — Щоправда, значно дорожчий порівняно з тими матеріалами, якими щозими посипаємо вулиці у Вінниці. Результат побачимо по закінченні зимового періоду і тоді зробимо висновки й ухвалимо відповідне рішення».
«Нам вдалося істотно підсилити спецтехнікою шляхове управління, — наголосив Сергій Моргунов. — Особливо це стосується малої техніки для розчищення тротуарів, площ, дворів, перехресть вулиць. Важливим кроком стало обладнання усіх одиниць нової техніки системами навігації. У випадку надзвичайних ситуацій, маю на увазі значне погіршення погодних умов, домовилися про співпрацю з комунальними підприємствами приватної форми власності, що мають власну снігоочисну техніку».
Понад сто одиниць техніки підготовлено до роботи з розчищення вулиць і тротуарів нинішньої зими у місті над Південним Бугом. З цієї кількості 72 одиниці належать підприємству «Вінницьке шляхове управління». Кожна машина обладнана GPS-навігацією з датчиками використання пального.
Система дає можливість здійснювати контроль за місцем перебування, часом виходу з парку та повернення на місце стоянки. До речі, стежити за технікою з навігаторами можна в онлайн-режимі. Для цього на офіційному сайті міськради створено спеціальний геопортал. Така форма контролю за роботою водіїв сприяє поліпшенню управління. «У разі необхідності можна оперативно змінити маршрут, спрямувати машину у те місце, де виникла потреба оперативно прибрати сніг, — каже керівник комунального підприємства «Вінницьке шляхове управління» Володимир Чорновол. — Про підвищення дисципліни тих, хто працює на такій техніці, годі говорити». 

Гарна зарплата, нові машини...

Володимир Чорновол звернув увагу на коригування маршрутів снігоприбиральної техніки. Зміни внесли за результатами роботи минулої зими. Половина машин розчищатиме правобережну частину міста, решта — лівобережну. Оптимізації розчищення доріг сприятиме також обладнання нових місць завантаження автомобілів протиожеледною сумішшю. Вони є у районах на обох берегах Південного Бугу. Техніці, що працює, для прикладу, на лівому березі, не доведеться їхати під завантаження на правий берег. І навпаки.
Володимир Чорновол неабияк здивував інформацією про те, наскільки цінують роботу працівники очолюваного ним підприємства. «Протягом минулого року від нас не звільнився жоден трудівник, — наголосив співрозмовник. — Загалом у нас зайнято 195 осіб. Ніхто не поїхав за кордон, не пішов шукати кращої роботи в іншому колективі». Керівник управління пояснив це тим, що вдалося підвищити зарплату. Як? «Міськрада збільшила фінансові асигнування, — каже В. Чорновол. — Та й працювати на новій техніці приємно. Зверніть увагу на наш парк — любо глянути на такі машини. Якщо завтра випаде сніг, ми готові його прибрати».

Віктор СКРИПНИК.

Вінниця.