Фото Юрія ПЕРЕБАЄВА.

У Києві триває реконструкція Шулявського шляхопроводу. Демонтажні роботи розпочалися 17 березня. Це заздалегідь анонсували в КМДА. Але кияни та гості столиці помітили активні реабілітаційні заходи вже у будні: хтось розгубився, шукаючи нові зупинки громадського транспорту навколо мосту, хтось застряг у заторах... Так, з вікон нашої редакції спостерігаємо, як тиха вуличка Петра Нестерова перетворилася на жваву магістраль.

Але півтора року (саме стільки відведено на реконструкцію споруди) доведеться пристосовуватися до незручностей. Протягом цього часу міський транспорт ходитиме прилеглими вулицями. Водіїв влада просить поставитися до ситуації з розумінням та обрати альтернативні маршрути.

«До кінця 2019 року заплановано, зокрема, завершити роботи з будівництва нового шляхопроводу завдовжки 158,17 м, велосипедних доріжок (довжина — 741 м), ліво- та правоповоротних з’їздів, реконструкції підземного пішохідного переходу, благоустрою та озеленення», — ідеться в повідомленні КМДА.

...На мосту кипить робота. А перехожі і водії потроху адаптуються до нових обставин пересування. І все це заради безпеки. Адже Шулявський шляхопровід, якому вже понад півстоліття, перебуває у критичному стані. Він пережив кілька пожеж, обвал 2017 року, обмеження руху вантажівок. За словами експертів, споруда просто не здатна витримати такого темпу.

До речі, нині 75 столичних мостів та шляхопроводів перебувають у передаварійному стані. Цьогоріч міська влада затіває «великий ремонт», обіцяє активну реконструкцію мостів Патона, Метро, Північного та шляхопроводу на перетині проспектів Комарова й Курбаса.

Окрім того, з бюджету виділили 630 млн грн на будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу, зведення якого почали ще в 2003 році! Його вартість — 350 млн євро. Отож споруду доведуть до ладу лише за умови стабільного фінансування, а всі паузи в роботі були зумовлені саме нестачею коштів, пояснює міська влада.