У ПАТ «Миронівський хлібопродукт» велику увагу приділяють соціальному партнерству. На період канікул тут запровадили програму «Школа — серце громади».

«Реалізація нового проекту полягає в залученні іноземного волонтера до пришкільних таборів для створення ефекту повного занурення у англомовне середовище. Завдяки цьому діти дізнаються про культуру, традиції інших держав. Цьогоріч участь у проекті беруть 82 школи та майже 70 волонтерів. Діти займаються за спеціально розробленою програмою. Акцент — на зелені технології та екоінновації, культуру, безпеку життєдіяльності, залучення до волонтерства», — розповідає координатор проекту МХП «Школа — серце громади» Соломія Олексів.

Такий двотижневий англомовний волонтерський табір відкрили і в Городенківському районі, на базі Олієво-Королівської школи. Його організації посприяла філія «Перспектив» групи МХП. Зі школярами працював волонтер із Індії Пінака Гайквада. 19-річний юнак знайшов порозуміння з дітьми та місцевими педагогами, тож кожен день був насичений цікавими заняттями. Та й учні не пасували: на відкриття табору підготували блискучу програму рідною та англійською мовами.

«Маємо великі сподівання, що новий проект у школах за підтримки МХП буде першим кроком для залучення молоді до прийняття рішень щодо змін у середовищі, де вони проживають. Завдяки програмі діти розумітимуть ці аспекти не як суху теорію, а як територію змін, до якої вони можуть долучитися», — акцентує увагу начальник районного відділу освіти Світлана Івасюк.

Так само за сприяння філії «Перспектив» проект реалізували в Коропецькій школі, що на Тернопільщині. За цей час тут обговорили різні теми англійською: «Що таке спільнота», «Екологічні проблеми громади», «Технологічні відкриття», «Волонтерство», «Культура», цікаві факти про Україну, Канаду та інші країни. Разом із канадським волонтером Волтером Романчуком діти створювали власні проекти «Піклуймося про навколишнє середовище», «Допомагаймо людям у потребі», а також будували вертикальне місто, робили екосумки, бігли марафон тощо.

«Кожна школа, яка облаштовувала табір, може створити свій соціально важливий проект і подати його до розгляду в МХП. Кращі проекти, орієнтовані на громаду, отримають кошти на реалізацію. Робота відбувається у взаємодії «діти — вчитель — іноземний волонтер». Ідеї для поліпшення життя свого села чи школи діти можуть збирати, залучаючи представників громад, шкільного товариства, батьків тощо», — підсумовує менеджер із соціальної роботи філії «Перспектив» Василь Ємчук.

На знімку: з МХП — до змін.

Фото прес-служби МХП.