Не тільки будувати і ремонтувати, а й зберегти в нормальному стані автодороги. Цій темі було присвячено нараду за участю голови Запорізької ОДА, голів райадміністрацій і громад, представників Нацполіції, СБУ й інших контролюючих органів, дорожників і перевізників.

Наголос було зроблено на необхідності врахування підвищення температури та налагодженні системи контролю за дотриманням вантажними перевізниками габаритно-вагових параметрів транспорту. Як зазначалося, на ділянках автодоріг загального користування державного значення для транспортних засобів вагою понад 24 тонни рух обмежено з 8-ї до 20-ї години за температури вище 28 градусів.

Йшлося й про те, що перевізники нехтують обмеженнями та пускають великогабаритний транспорт на дороги. Через високу температуру вантажівки просто розбивають уже побудовані чи відремонтовані траси. Особливо це стосується курортного напрямку та району кар’єрів.

«У Запорізькій області, яка є транзитною для військового транспорту і де реалізуються великі будівельні проекти, ця проблема набуває особливої гостроти», — наголосили учасники наради.

ДОВІДКОВО

На території Запорізької області є п’ять пересувних габаритно-вагових комплексів. Три з них несправні. Справні працюють на в’їздах до Запоріжжя та Бердянська. В області 10 майданчиків, придатних для проведення габаритно-вагового контролю. Визначено 60 місць відстою великовантажних автомобілів.

На нараді пролунало, що для цілодобового контролю за рухом вантажівок не вистачає і фахівців управління Укртрансбезпеки, і самих габаритно-вагових комплексів.

Запорізька область.

Фото прес-служби Запорізької ОДА.