Коворкінг (англ. сoworking — спільно працювати) в широкому сенсі — це модель організації роботи людей, найчастіше фрилансерів, з різним типом зайнятості в єдиному робочому просторі; у вузькому — колективний офіс.

Тренд (статистика) — загальна тенденція при різнонаправленому русі, визначена загальною спрямованістю змін показників часового ряду.

Тренд (економіка) — на-прямок переважного руху показників.

Бренд або марка (англ. brand) — комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість. Широко використовується в маркетингу та рекламі, проте є фінансовим поняттям.

Хаб (англ. hub — «маточина», в переносному сенсі «центр діяльності») — в загальному значенні вузол якоїсь мережі.

Таргет (on target) — мішень, ціль.

Меседж (англ. мessage) — повідомлення, завуальоване повідомлення, іронія, звернення, попередження, сигнал, короткий зміст чогось, послання.

Вебінар (англ. webinar) — спосіб організації зустрічей онлайн, формат проведення семінарів, тренінгів та інших заходів за допомогою Інтернету.

Контент (англ. Content — вміст) — інформаційне наповнення сайту — інформація чи досвід, який спрямований на кінцевих користувачів чи аудиторію, яку розробник складає самостійно або копіює з дотриманням чинного законодавства.

Джерело інформації — «Вікіпедія».

 

І Коллара читаєте
З усієї сили,
І Шафарика, і Ганка,
І в слав’янофіли
Так і претесь... І всі мови
Слав’янського люду —
Всі знаєте. А своєї
Дас[т]ьбі... Колись будем
І по-своєму глаголать,
Як німець покаже
Та до того й історію
Нашу нам розкаже, —
Отойді ми заходимось!..
Добре заходились
По німецькому показу
І заговорили
Так, що й німець не второпа,
Учитель великий,
А не те, щоб прості люде.
А ґвалту! а крику!
«І гармонія, і сила,
Музика та й годі...».

Тарас ШЕВЧЕНКО.