У списку — реконструкція залізничної лінії 1435 мм на ділянці Ковель — Ягодин — державний кордон з подальшою електрифікацією.

Такою колією облаштовано 60 відсотків усіх залізниць світу. Є вона і на території Волинської області. Про необхідність її більш активного використання не раз йшлося на сторінках «Голосу України».

У повоєнні роки європейською колією надходили в Радянський Союз з переможеної Німеччини передбачені репарацією вантажі. Іноді за добу на станціях Ковель і Вербка розвантажували по 500 вагонів.

До 2000 року ходив пасажирський поїзд Ковель — Зелена Гура (місто в Польщі поблизу кордону з Німеччиною). Через незадовільний технічний стан в наш час рух на цій магістралі обмежений, але він є. Позитивним моментом є той факт, що майже весь маршрут проходить уздовж шосе М-07 Київ — Варшава, а біля самої колії збереглися споруджені за радянських часів рампи, до яких підходить і вітчизняна широка — 1524 мм — колія. Споруджувалися вони для військових цілей і нині потребують ремонту, але після реконструкції їх цілком можна буде використовувати для перевантаження товарів з Євросоюзу чи навпаки.