На знімках: під час відкриття сервісного центру Маріупольського об’єднаного управління Пенсійного фонду України.

Із відкриттям центру жителі Центрального та Приморського районів міста зможуть отримати послуги у сучасних та комфортних умовах.

Сервісний центр у Маріуполі став п’ятим після відкритих наприкінці грудня 2020 року таких само центрів у Слов’янську, Краматорську, Покровську та Добропіллі. Щодня тут зможуть одержувати послуги до 300 жителів обох чималих районів Маріуполя. Загалом тут обслуговується майже 110 тисяч людей пенсійного віку.

«Сучасна техніка, якою оснащений сервісний центр, забезпечує обслуговування відвідувачів у мінімально короткі терміни, — зазначила начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області Наталія Рад. — Маріупольці можуть обслуговуватися у центрі у порядку як живої, так і електронної черги. Кожен із 12 операторів прийматиме майже 20 осіб в день. Час, що витрачається на одного відвідувача, залежить від складності вирішуваних питань. Усі люди готові до роботи у новому режимі. Зараз проходять останні операції із налаштування».

Для порівняння: сьогодні час перебування людини в черзі становить 15—20 хвилин. Для того щоб зробити отримання послуги миттєвим, а умови прийому відвідувачів — набагато комфортнішими, ніж раніше, з бюджету ПФУ витрачено більш як два мільйони гривень.

«Відкриття сервісного центру дасть змогу вирішити одне з найважливіших питань — створення зручних умов прийому та обслуговування пенсіонерів і працюючих, молоді, які звертаються з питань пенсійного характеру в управління Пенсійного фонду, — зазначила очільниця Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області. — Тепер тут є сучасний ресепшн, зала очікувань з диванами. Окремо працюють дві зони з обслуговування громадян. Приміщення обладнане пандусом для осіб з інвалідністю та спеціалізованим санвузлом».

За словами Наталії Рад, 100 відсотків послуг ПФУ можна отримати в дистанційному режимі. Для цього кожен із відвідувачів сервісного центру може скористатися персональним комп’ютером і через нього заходити у свій особистий кабінет на веб-порталі ПФУ. Спеціаліст, який перебуває поруч, підкаже, як цю можливість зробити простою і звичною: адже на цей сайт можна зайти з будь-якого комп’ютера, підключеного до Інтернету.

Заступник голови Донецької обласної державної адміністрації Юлія Костюніна, яка взяла участь у відкритті сервісного центру, зазначила, що в оновленому приміщенні створені умови європейського рівня. «Все зроблено для того, аби кожна людина могла обслуговуватися на найвищому рівні у відповідності зі стандартами. Всі побажання жителів були враховані», — підкреслила вона.

Як повідомив начальник Маріупольського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Ігор Полив’яний, під час ремонту була вдвічі розширена зона прийому громадян. Тепер вона обладнана сучасними технічними засобами, і тут створені зручності для відвідувачів відповідно до «Стандартів обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України».

Тепер, із виходом на сучасний рівень обслуговування, набуває актуальності проблема поширення комп’ютерної грамотності серед відвідувачів і адаптації їх до нових умов: для цього працівники управлінь Пенсійного фонду України на Донеччині постійно проводять зустрічі у рамках «Школи майбутнього пенсіонера», здійснюють консалтинговий супровід та впроваджують інші форми комунікації.

«Наші літні люди отримають інший рівень обслуговування. Вони будуть у гідних умовах як очікувати, так і отримувати послуги. Персонал — працювати у комфорті та з новою технікою. Дуже важливо, що в оновленому центрі дотримано всі умови для людей з інвалідністю», — зазначила секретар Маріупольської міської ради Ксенія Сухова.

Цього ж дня в Маріупольському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України відбулася зустріч Наталії Рад і Ігоря Полив’яного з представниками ветеранських і громадських організацій. Голова Маріупольської міської організації ВГОІ «Союз Чорнобиль України» Сергій Нехаєвський, голова громадської організації Міський клуб «Повір у себе» Олена Кравченко, заступник голови громадської організації «Врятувати Широкине» Тетяна Подобна, голова міської організації Товариства Червоного Хреста України Катерина Шмагун та інші учасники зустрічі розповіли про найбільш актуальні питання, що хвилюють пенсіонерів. Довірливій і неофіційній атмосфері сприяло спілкування за чашкою чаю. Йшлося, зокрема, про питання доступності, забезпечення інтересів пенсіонерів із числа ВПО. Розглядалися й конкретні ситуації захисту прав громадян, по кожній із яких керівництвом Пенсійного фонду Донеччини були надані вичерпні роз’яснення та відповіді.

Фото Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області.