Їхня робота — несення бойового чергування в системі ППО, аби забезпечити прийом і випуск літальних апаратів, незалежно від виду повітряного судна у будь-яку пору доби та за різних погодних умовах.

Про особливості служби фахівців, які відповідають за радіотехнічне забезпечення польотів, розповів технік радіолокаційної системи посадки літаків Роман Стокоз.

— Нашу станцію недарма називають «очі» аеродрому, адже саме ми безпосередньо ведемо огляд повітряної обстановки у районі летовища та підтримуємо техніку у постійній бойовій готовності. У день польотів наш робочий день розпочинається раніше, ніж у інших служб аеродрому: за чотири години прибуває додаткова зміна та починає готувати техніку до забезпечення польотів. Також проводимо передпольотне технічне обслуговування й комплексну перевірку техніки та засобів зв’язку. За півгодини до початку розвідки погоди чи до самих польотів радіолокаційна система посадки літаків увімкнена та повністю готова до забезпечення льотної зміни, — розповідає Роман.

Він каже, що робота по-своєму цікава і, водночас, дуже відповідальна, адже від стійкого супроводження повітряного судна радіолокаційною системою посадки літаків залежить точність і своєчасність подання команд льотчику офіцерами групи керівництва польотами. А втрата управління в повітрі може призвести до сумних наслідків.

— Ми маємо завжди працювати оперативно, а в деяких випадках — навіть на випередження і не чекати додаткових команд, — зазначив військовик.

Фото автора.