Таке зменшення обсягу виробництва пов’язано з тим, що уряд не розробив програму масштабного оновлення вагонного парку Укразалізниці за рахунок вітчизняних виробників, а натомість планує купувати потяги в Південній Кореї та Франції, повідомляє прес-служба УСПП.

У Спілці висловили стурбованість зростанням кількості контрактів на поставку іноземної техніки. «Нещодавно урядові структури заявили про закупівлю пожежних машин у Франції на суму 300 мільйонів євро, а загалом за оновлення МВС французькою технікою (пожежні машини, гелікоптери, патрульні катери) держава заплатить мільярд євро», — йдеться в заяві промисловців.

Окрім того, уряд заморозив власну корветну програму, яка могла дати 10 тисяч робочих місць, замість вантажівок АвтоКрАЗу планує купувати чеські Tatr’и... Особливо обурив УСПП свіжий тендер у Харкові на поставку вагонів для метро, де перемогла китайська фірма, хоча ціна вагонів Крюківського заводу (Кременчук) була вища лише на один відсоток.

Прес-служба наводить заяву президента УСПП Анатолія Кінаха: «У більшості названих випадків ми маємо аналогічні виробництва. Але уряд не проводить техніко-економічних обґрунтувань закордонних закупівель, не завантажує наші заводи замовленнями, самоусунувся від питань захисту власного виробника. Це — неприпустимо!».