І хоч до Києва доїхали не всі, а лише найстійкіші, можна з певністю констатувати — туризму бути. Це було зрозуміло з позитивного настрою і усмішкок на обличчях (хоч і через маски) і тих, хто рекламував свій туристичний продукт, і тих, котрі мріють про справжні подорожі та прагнуть живого спілкування. Адже такі зустрічі — це й пошук бізнес-партнерів, і промоція та продаж.

Тож, незважаючи на пандемію і пов’язані з нею об’єктивні складнощі, на Київському весняному туристичному салоні досить широко були представлені міжнародні туристичні організації, національні та регіональні туркомітети, туроператори, перевізники тощо. І всі вони, як ніколи, готові до спілкування, обміну досвідом і укладання угод.

Як на мене, то найкреативніше і багатогранно на виставці була представлена Туреччина. Утім, цікавинками приваблювали і Чорногорія та Хорватія, а також Єгипет та Грузія і наша найближча сусідка Польща. Проте найбільше потішили вітчизняні представники цієї галузі. Склалося враження, що вони не гаяли часу на роздуми, а почали активно шукати шляхи для представлення наших місцевих особливостей. Із захопленням розповідали про туристичні принади свого краю представники Луганщини. Не стали на заваді розвитку туризму відомі події й на Донеччині.

Одне слово, туризму бути, незважаючи на пандемію й усілякі інші негаразди. Можливо, саме це випробування допоможе усім нам стати більшими патріотами та краще пізнати свою країну. Саме такі думки висловлювали представники туристичної галузі й відвідувачі салону.

Фото з доступних джерел.