Нові користувачі, що потрапляють на головну, намагаються зрозуміти по ній зміст ресурсу.

Якісна розробка інтернет-магазину та правильно побудована головна сторінка — запорука того, що знайомство з вашим онлайн-ресурсом не завершиться у перші секунди, а приведе до плідної співпраці.

Структура і функції блоків

Традиційна структура головної сторінки для інтернет-магазинів може бути розширена з урахуванням специфіки ніші, але вона обов'язково включає такі блоки:

● Шапка (хедер); 
● Головне меню; 
● Промо-блок; 
● Текстовий контент; 
● Блок лояльності; 
● Підвал сайту (футер).

Ознайомимося докладніше з функціями кожного блоку та особливостями його наповнення.

Шапка сайту

Хедер — заголовок сторінки, тут неодмінно має бути назва компанії та логотип, call-to-action, слоган, можливо посилання на інформацію про акції чи саму компанію, контактний телефон. У шапці також зазвичай розташовують:

● посилання на кошик; 
● вхід/вихід з особистого кабінету користувача; 
● кнопки реєстрації, авторизації; 
● вибір мови (країни або валюти); 
● пошуковий рядок.

Не слід намагатися вмістити в обмеженому просторі все найцікавіше. Головне — за дві-три секунди переконати відвідувача, що у вас є товари, потрібні йому, і що це солідний інтернет-магазин, а не сайт-одноденка.

Меню

Меню — навігаційний розділ, що відповідає за зручність переміщень користувача інтернет-магазином. Тут в обов'язковому порядку мають бути:

● каталог з товарами;
● умови доставки; 
● варіанти оплати.

Розширений каталог товарів розміщують горизонтально або в лівому вертикальному блоці. Великі ресурси використовують обидва варіанти. Якщо в хедері не помістилося посилання на інформацію про бренд (магазин) або контакти, додайте їх до меню без коливань.

Візуальний блок (промо-блок)

Мета промо-блоку: запропонувати потенційному покупцеві щось особливе і рекордно швидко сформувати бажання зробити замовлення. Саме тут потрібно розміщувати оголошення про поточні та майбутні акції, бонуси, вигідні пропозиції. У промо-блоці можна розмістити:

● найпопулярніші товари;
● найвигідніші за ціною або унікальні товари; 
● цікаві нові надходження.

Інтернет-магазини із незначним асортиментом можуть розміщувати у візуальному блоці графічно оформлений каталог або прев’ю карток товару.

Текст

Завдання текстового контенту на головній сторінці:

● інформування покупців щодо переваг (користь, якість, вигода) продукції та бонусів для клієнтів магазину; 
● просування веб-ресурсу в пошуковій видачі; 
● використання техніки активних продажів тощо.
Грамотний, структурований текст, доступний, зрозумілий і цікавий вдало доповнюється візуальними елементами, що концентрують на собі увагу відвідувачів.

Блок підвищення лояльності

У конкурентних нішах без цього блоку на головній сторінці ніяк не обійтися. Тут можна розміщувати:

● відгуки клієнтів; 
● ліцензії; 
● сертифікати; 
● нагороди; 
● інші офіційні документи.

Зміст блоку спрямовано на переконання потенційного покупця у безпеці співпраці, її вигодах, зняття заперечень, заспокоєння тривоги та мотивації здійснити замовлення.

Футер

Футер, або підвал сайту, також повинен стимулювати відвідувачів ресурсу до логічного продовження взаємодії. Тут розміщують:

● посилання на головні розділи онлайн-магазину (інформацію про умови оплати, доставки, обміну); 
● контакти (можна дублювати дані з шапки або додати інформацію); 
● call-to-action — кнопка, яка буде максимально ефективною, оскільки користувач уже склав уявлення про магазин і товари; 
● посилання на ваші групи у соцмережах; 
● політику конфіденційності; 
● вік сайту та інші чинники демонстрації надійності ресурсу.

Чітке подання інформації, стриманий дизайн і контрастна кольорова схема футера — важливі умови його ефективності.

Розробка головної сторінки — процес індивідуальний. Орієнтуючись на класичну схему, необхідно враховувати унікальні функції та потреби вашого бізнесу. Тільки тоді головна сторінка комерційного сайту може бути потужним інструментом для продажу товарів.