На його балансі перебували й літаки, які обслуговували ще секретаря Комуністичної партії Румунії Ніколає Чаушеску та першого президента країни Йона Ілієску.

Літаки було випущено на авіабудівному заводі в соціалістичній Румунії за ліцензією, купленою в капіталістичної Англії. За задумом Чаушеску, Румунія мала побудувати 80 пасажирських літаків Rombac 1-11 і скласти конкуренцію СРСР, який у ті часи був монопольним виробником у соцтаборі таких лайнерів. Румунські авіабудівники здали перший літак замовникам в 1982 році, й Чаушеску особисто спостерігав за випробним польотом, а потім розпорядився, щоб Rombac 1-11 було включено в державний авіапарк. Саме на ньому він здійснював усі польоти за кордон.

У Румунії встигли побудувати лише дев’ять літаків Rombac 1-11. Тепер два з них, на яких літали Чаушеску та Ілієеку, румунський аукціонний дім «Артмарк» вирішив виставити на торги. Через те, що обидва лайнери визнано об’єктами національної культурної спадщини, організатори аукціону попередили, що до торгів допустять тих, хто підпише попереднє зобов’язання не вивозити Rombac 1-11 із країни, а також підтримувати їх у відмінному технічному стані. «Для країни це не просто літальні апарати. Це — невеликі музеї вітчизняного літакобудування і старої комуністичної епохи. Вони можуть привабити чимало туристів. І не тільки з Румунії, але й усього світу», — вважають вони.

«Артмарк» уже почав приймати заявки на участь в аукціоні. Стартова ціна на обидва літаки — 25 тисяч євро. Аукціонний дім повідомив, що серед бажаючих придбати повітряні раритети є румунські та закордонні бізнесмени.