Він був побудований на замовлення Військово-Морських сил ЗСУ, повідомляє прес-служба ВМС України.

Як зазначили у командуванні, попереду на катер очікує проведення державних випробувань, після успішного складання яких його буде включено до складу ВМС ЗС України. Можливо, він стане останнім у своєму класі, побудованим для національного флоту. Перші катери проекту 58155 закладено ще у жовтні 2012 року, але їх спустили на воду лише у 2015-му, після того, як Україна фактично втратила свій флот після російської окупації Криму... Минулого року всі раніше побудовані броньовані катери (P174 «Аккерман», P175 «Бердянськ, P176 «Нікополь», P177 «Кременчук», P178 «Лубни», P179 «Вишгород» та P180 «Костопіль») увійшли до складу ВМСУ.

Восьму «Гюрзу-М» для потреб українського флоту на замовлення МОУ завод почав будувати у 2019 році. Виробництво мало тривати чотири місяці. Але у грудні 2020-го «Кузня на Рибальському» через низку причин його «заморозила» і поновила лише у липні цього року.

Нагадаємо, влітку цього року слідчі ДБР повідомили підозру (змова та організація постачання військової техніки низької якості впродовж 2016—2018 рр.) екс-заступнику міністра оборони, кільком посадовим особам МОУ та голові правління ПрАТ «Кузня на Рибальському». Їх захист вбачає у цій справі політичний мотив. ПрАТ «Кузня на Рибальському» — єдине в країні суднобудівне підприємство, що здатне виробляти судна такого класу для потреб флоту.