Нині фахівці працюють на 43-кілометровій дільниці Ковель — Овадне.

Енергетики встановили жорсткі поперечини, консолі, ізолятори, монтують несучий трос. Завершено також модернізацію переїзної автоматики на 11 залізничних переїздах дільниці та реконструкцію систем гучномовного оповіщення та паркового зв’язку на станціях Ковель, Люблинець-Волинський, Турійськ.

Електрифікація цієї дільниці є стратегічно важливою, оскільки дасть змогу істотно підвищити рівень експортних вантажних перевезень. Зокрема, заміна тепловозів на електротягу дасть можливість збільшити вагу вантажних поїздів із 4,6 тисячі тонн до 5,5 тисячі, підвищити пропускну спроможність перегону та скоротити час доставки вантажів. Річні експлуатаційні витрати зменшаться на 136,4 млн грн, а викиди в атмосферу продуктів згорання — на 12 тисяч тонн.

Цю магістраль часто називають металургійною, оскільки нею криворізька залізна руда надходить на сталеплавильні підприємства польського міста Катовіце.

Волинська область.

На знімку: а поки що на магістралі димлять чадом старі локомотиви.

Фото автора.