Із такою пропозицією виступили народні депутати від фракції «Слуга народу». Законотворці вже зареєстрували в Верховній Раді відповідний проект змін до Кримінального кодексу (№ 7455). Вони вказують на те, що в ході триваючої військової агресії російської федерації проти України трапляються непоодинокі випадки, коли внаслідок виходу сюжетів на різних телеканалах здійснюються ракетні удари, наприклад, по місцях збору цивільного населення для евакуації, об’єктах критичної інфраструктури, підприємствах «Укроборонпрому» тощо. Парламентарії спираються на оцінку експертного середовища й не виключають можливості, що саме телевізійні сюжети стають у пригоді ворогові для проведення додаткового аналізу, встановлення місця зйомок та координат на місцевості й подальшого коректування нанесення ракетних ударів агресором.
 
Водночас, законотворці вказують на те, що Кримінальний кодекс уже доповнено статтею про «несанкціоноване поширення інформації з приводу направлення, переміщення зброї, озброєння та бойових припасів в Україну, рух, переміщення або розміщення Збройних Сил чи інших, утворених відповідно до законів військових формувань, вчинене в умовах воєнного або надзвичайного стану». Утім, виникають певні неузгодженості щодо застосування положень цієї статті «у зв’язку з недосконалими складами даного кримінального правопорушення», стверджують вони. 
 
А отже, пропонують додатково законодавчо удосконалити положення цієї статті й передбачити кримінальну відповідальність «за несанкціоноване поширення інформації про діяльність об’єктів критичної інфраструктури та державної власності, що мають стратегічне значення для економіки й безпеки держави, про місця збору та шляхів евакуації цивільного населення». Така інформація в умовах воєнного або надзвичайного стану має бути кримінально-правовим шляхом посилено захищена, переконані народні депутати. За таке правопорушення вони пропонують позбавляти волі на строк від п’яти до восьми років. А посадовців, які вчиняють подібні злочини, зловживаючи обов’язками з корисливих мотивів, каратимуть позбавленням волі на термін від восьми до дванадцяти років.
 
Приміткою, якою хочуть доповнити статтю 114-2 Кримінального кодексу, під об’єктами критичної інфраструктури мають намір прописати надане визначення у законі про критичну інфраструктуру. А об’єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, визначають згідно із затвердженим Кабінетом Міністрів переліком таких об’єктів (урядова постанова від 04.03.2015 № 83).
 
Прогнозуючи соціально-економічні, правові та інші наслідки прийняття законопроекту, його ініціатори розраховують на те, що він сприятиме захисту основ національної безпеки, відновленню суспільної справедливості, забезпеченню захисту української державності від осіб, які своїми рішеннями, діями чи бездіяльністю здійснювали заходи, спрямовані на завдання шкоди суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній, економічній чи інформаційній безпеці України.