Цікаве щорічне дослідження — рейтинг радості — провела у листопаді серед 2400 респондентів від 18 років Соціологічна група «Рейтинг». І виявила, що 71% українців вважають себе щасливими, 11% — не визначилися, а 18% — нещасливі. Впродовж останніх років зафіксовано незначне зниження цього показника. Найвищим він був у 2011 році (74%), а найнижчим — у 2010-му (67%). Відчуття задоволеності життям значно збільшують: вища освіта, наявність роботи, а також вік (молодші респонденти щасливіші).

На питання «Що вам приносить найбільше радості в житті?» 68% опитаних зазначили, що родина, 56% — діти, 44% — друзі. Далі йдуть гроші й подарунки (по 25%), робота та телевізор (по 24%), спілкування з природою (20%), музика (19%), порання по господарству (18%), подорожі та Інтернет (по 16%). Тішать також домашні тварини (15%), книжки та їжа (по 14%), дні народження (13%), секс та кіно (12%)... Менш поширені радості — співи та спорт (по 9%), танці та усамітнення (по 6%), перемоги улюбленої команди і навчання (по 5%)... І тільки 4% людей нічого не приносить радості.

Протягом останніх 5 років більше радості українцям почали приносити родина, діти, друзі, отримування та дарування подарунків, робота, музика, порання по господарству, Інтернет. Натомість дедалі менше радості приносять гроші, телевізор та відпустка/канікули.

Що більше радостей має людина, то щасливішою вона себе вважає. Проте є речі, які однаково тішать усіх. Це гроші, телевізор, порання по господарству, їжа, усамітнення, алкоголь.

Молодші респонденти віддають перевагу друзям, грошам, подарункам, музиці, подорожам, сексу, кіно, шопінгу, канікулам, спорту, танцям тощо.

Чоловікам більше радості приносять друзі, гроші, робота, Інтернет, секс, їжа, спорт, перемоги улюбленої команди, алкоголь та азартні ігри. Жінкам — родина, діти, подарунки, порання по господарству, шопінг, домашні тварини, книжки, молитва (церква), пісні і танці. До речі, якщо у «чоловічому» рейтингу секс на 12-му місці, а шопінг — на 30-му, то у жінок прямо протилежно — шопінг на 12-му, а секс — на 25-му.