За сім місяців нинішнього року Полтавська облдержадміністрація одержала з адміністрації Президента для розгляду по суті 366 звернень. Усі вони були адресовані мешканцями області главі держави.
Про це повідомив журналістам директор департаменту комунікацій і зв’язків з громадськістю ОДА Микола Перепелиця. За його словами, найбільше таких прохань і скарг — 88 — Президент одержав від жителів обласного центру. Найчастіше вони скаржились очільнику держави на роботу транспорту та низьку якість комунальних послуг.
За таких обставин, на думку посадовця, «місцевому самоврядуванню Полтави треба було б активніше вирішувати проблеми людей та робити це прозоріше». Як приклад такої активності та прозорості Микола Перепелиця навів діяльність міської влади Кременчука. З цього не набагато меншого за кількістю мешканців і водночас значно потужнішого за промисловим потенціалом міста зі скаргами та проханнями до Президента з початку року звернулося лише 33 особи.
Полтавська область.