У Миколаєві відкрився Центр надання адміністративних послуг (на знімку), де під одним дахом відвідувачі зможуть отримати близько 300 дозвільних документів від 32 міських і обласних служб. Під нову структуру відведено праве крило будівлі міськради, що, на думку городян, дуже зручно. На облаштування установи, найсучаснішу комп’ютерну техніку та меблі з міської казни пішло 900 тисяч гривень.
У холі обладнано електронний інформаційний термінал із зразками документів, необхідних для отримання конкретної послуги. Крім того, тут працює спеціаліст, який за потребою роз’яснить людині, як користуватись терміналом і миттєво отримувати бланки будь-яких довідок соціального характеру.
За словами начальника відділу дозвільних процедур Андрія Яковлєва, у центрі передбачена система електронної черги — за допомогою термінала кожен відвідувач може записатися на прийом до державного адміністратора. Це дозволить уникнути створення «живих» черг. Незабаром у центру буде свій сайт, тож навіть удома миколаївці зможуть дізнаватися, на якій стадії перебуває подана заява та у якого спеціаліста.
На урочистому відкритті установи за участю городян та ЗМІ миколаївський міський голова Володимир Чайка розповів: наступним кроком на шляху до прозорості надання адміністративних послуг населенню буде впровадження системи електронного документообігу у міськвиконкомі.
Відтепер чиновник не зможе покласти лист заявника під сукно і чекати, коли той сам до нього прийде. «Тепер ніхто не прийде. Всі документи приймає і передає в необхідну службу адміністратор, він же й контролює, щоб чиновник своєчасно надав відповідь заявнику. Тут корупційний ланцюжок розривається», — наголосив голова ОДА Микола Круглов. Керівництво звільнятиме того чиновника, який двічі порушить терміни з надання відповідей заявнику.
Миколаїв. 
Фото автора.