У Донецькому національному академічному театрі опери та балету імені А. Солов’яненка завершують підготовку до прем’єри балету «Собор Паризької Богоматері» на музику Цезаря Пуні. 

Кожна сценічна версія цього роману Віктора Гюго завжди стає видатною театральною подією. Адже тут переплелися сліпе кохання і ревнощі, зрада і вірність, вершина щастя і безодня відчаю — все, що хвилює глядача. Організатори вистави поки що не розкривають усіх секретів, хоча дозволили зазирнути за лаштунки — до бутафорського та пошивного цехів.

Для артистів, зайнятих у виставі, готують 150 костюмів. «Костюми для кожного балету створюються за спеціально розробленими художником ескізами, — розповіла начальник пошивного цеху Оксана Кубєкіна, яка в цій виставі є художником по костюмах. — У нас не буває, щоб в одній виставі використовували одяг з іншої. Іноді, коли, приміром, артиста терміново вводять, доводиться шити костюм за одну ніч».

А в бутафорському цеху можна побачити виготовлені майстрами дзвін, елементи оздоблення собору тощо — навіть предмети, які використовували для катування ув’язнених у середньовіччі. Балетмейстером-постановником вистави є народна артистка України Євгенія Хасянова, диригентом-постановником — Володимир Врублевський, художниками-сценографами — Сергій Родзін, Євген Балакай та Геннадій Паніотов.

Начальник бутафорського цеху Олександр Дробний запевняє, що на сцені відтворять справжню атмосферу паризького собору.

Фото автора.