Катастрофа польського президентського літака під Смоленськом, яка, за негласною домовленістю політиків, не піднімалась під час президентської кампанії, знову в центрі уваги політиків та ЗМІ. 
Питання порушив кандидат у президенти від опозиційного Права і справедливості (ПіС), брат-близнюк загиблого президента Ярослав Качинський. Він наголосив на необхідності «отримати властиву відповідь (на питання про причини. — Авт.) у всіх вимірах — моральному, політичному та правовому». З урахуванням проголошеного лідером ПіС завдання підготовки партії до виборів в органи місцевого самоврядування та парламентських, політологи прогнозують, що питання стане одним із провідних у риториці партії найближчими місяцями.
Із закінченням виборів активізував свою діяльність і «Рух 10 квітня». Його представники заявляють: «З’ясування причин катастрофи є політичною справою, так само як убивство Джона Кеннеді чи інші нещасні випадки людей на таких посадах». «Рух» направив прем’єр-міністрові Дональдові Туску листа з вимогою передачі слідства в руки незалежної міжнародної комісії, під яким підписалося понад 50 тисяч громадян.
Не вдоволені ходом слідства й родини загиблих, які не отримують інформації та відповідей на свої запити від польської прокуратури. Вони підготували запит на проведення ексгумації тіл своїх близьких. Адвокати деяких родин домагаються допиту прем’єра Туска та новообраного президента Коморовського.
На «інформаційний голод» нарікають і слідчі Окружної військової прокуратури у Варшаві, які отримали від росіян лише 1300 сторінок справи, копії записів бортових самописців та стенограми розмов у кабіні пілотів, які викликають сумніви через відсутність кільканадцяти хвилин записів. Додалася й інформація телебачення ТВН-24 та газети «Жечпосполіта», які оприлюднили свідчення членів екіпажу Як-40, що приземлився у Сєвєрному за годину до катастрофи. Вони стверджують, що контрольна вишка дозволила екіпажеві Ту-154М знизитися до висоти 50 метрів, тоді як мінімальна висота для прийняття рішення про приземлення для цього аеродрому становить 100. Саме цього фрагмента бракує у стенограмах розмов із кабіни екіпажу.
Варшава.