Дніпропетровських школярів заохочуватимуть до читання за допомогою рекламних відеороликів. Для цього понад півсотні вчителів обласних шкіл уже відвідали майстер-клас з їх створення.
Учителі прослухали лекцію про історію походження таких роликів — буктрейлерів — і одержали можливість самостійно створювати відеопрезентації. Як повідомили «Голосу України» у департаменті освіти та науки ОДА, методики створення медіа-презентацій книг педагоги впроваджуватимуть у навчальний процес.
— Для створення буктрейлера потрібно від двох до чотирьох учасників, — підкреслили у відомстві. — У ході їх створення між школярами розподілятимуться обов’язки сценаристів, відео- і звукорежисерів. Діти зможуть створювати рекламні ролики до улюблених книг, у такий спосіб популяризувати літературу серед своїх однолітків.