Діти з глибинки на уроки до сусідніх сіл дістаються або пішки, або на батьківському транспорті. Від родин з Білозерського, Цюрупинського та Голопристанського районів області вже ринув потік скарг, з якими розбирається департамент освіти і науки Херсонської ОДА.
«Шкільні автобуси нема чим заправляти. Кілька фірм — переможців тендерів, з якими укладали угоди на постачання бензину у 2014-му, відмовилися від виконання своїх зобов’язань, оскільки у договорах зафіксовані ціни паливно-мастильних матеріалів станом на початок року, а відтоді їх вартість зросла на третину, — пояснив директор департаменту Андрій Яценко. — У нас немає іншого виходу, окрім як проводити нові тендери, зазначаючи в умовах інші ціни. Поки ці процедури завершаться, рекомендуємо сільським головам та директорам закладів шукати з-поміж фермерів та підприємців спонсорів, котрі могли б надати кошти або пальне для шкільних автобусів».
Через подорожчання пального на 15—20 % зросла також вартість квитків на приміські автобусні рейси, які обслуговують приватні перевізники у Каховському та Бериславському районах. А в Новій Каховці на день узагалі зупинилися всі маршрутки — у місцевого комунального підприємства «Автоцентр» забракло грошей їх заправити. Перевізники скаржаться, що бюджетні дотації на перевезення пільговиків катастрофічно відстали від фактичної вартості проїзду.
Херсонська область.