Мешканці будинку №38 по вулиці Щорса у Чернігові чотири роки тому потрапили у неприємну ситуацію: на третьому-четвертому поверхах холодна вода почала... поводитися неадекватно. Найчастіше вона гралася у піжмурки. Відкриє господиня увечері кран, щоб наповнити чайник, а з нього... нічого, або моторошний звук: «А... а... а». В окремі квартири вода взагалі перестала «заходити». До інших «зазирала» вночі... Дехто з чоловіків на докірливі закиди жінок за бездіяльність чухав потилицю і мудро прорікав: «Тут без нечистої сили не обійшлося».
Терпіли-терпіли споживачі такі викрутаси, а потім почали писати скарги. Але грайливу гостю було не так легко приборкати навіть зверненнями у найвищі інстанції. А купу скарг вона перетворила на футбольний м’яч. І з ним почали гратися комунальне підприємство «Чернігівводоканал» та комунальне підприємство житлово-комунального господарства Новозаводського району. Останнє вважало, що вода на верхніх поверхах будинків зникає через недостатній тиск у магістральному трубопроводі в години інтенсивного водозабору. А отже, усе це — не їхня проблема. А КП «Чернігівводоканал», у свою чергу, висунуло свою версію: непрацездатність насосів, які встановлені у підвальному приміщенні.
Обидві поважні установи довго відфутболювали заяви потерпілих один до одного. Але врешті цей довготривалий матч монополістів-постачальників води підсумувало Чернігівське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України. За його втручання міськвиконком визначив єдиного виконавця послуг, за рахунок міського бюджету провели проектно-пошукові роботи.
— Будинок №38 підключили до високонапірного водопроводу, — сказав голова Чернігівського відділення АГКУ Анатолій Свириденко. — І тиск у трубах на верхніх поверхах став відповідати нормативам. Мешканцям, які постраждали від дій монополістів, повернули 2,5 тисячі гривень.
Сумно тільки, що не таку вже й складну задачку для міста поважні інстанції розв’язували аж чотири роки!
Чернігів.