У дельті Дунаю позавчора розпочалося будівництво глибоководного суднового ходу. Перші кубометри грунту з обмілини, що розділяє дунайське русло Бистре і Чорне море, підняв землесос, власником якого є німецька фірма «Josef Mobіus Bau Aktіengesellchaft», яка за результатами проведеного тендера стала генеральним підрядником будівництва. Виконання першочергових будівельно-монтажних робіт доручено українському держпідприємству «Дельта-лоцман». Згідно з планами, наприкінці серпня цього року довжина каналу становитиме 3,5 кілометра, ширина — 85 метрів, глибина — більш як 8 метрів, і по ньому підуть великотоннажні судна. Спорудження каналу розглядається як відродження судноплавства з Чорного моря та української частини Дунаю по трасі сьомого міжнародного транспортного коридору. Що забезпечить надійний зв’язок цією річкою країн Європи, Азії та Близького Сходу, сприятиме нарощуванню потужностей українських дунайських портів, поліпшенню соціально-економічної ситуації в Придунав’ї. Очікується, що нова водна траса даватиме нашій країні близько 50 мільйонів доларів прибутку щоріч.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Олександр Бакумов: Профільний Комітет не підтримав ідею введення кримінальної відповідальності за відмову від проходження ВЛК 145
-
2Щиро вітаємо християн східного обряду зі світлим Великоднем! 92
-
3День Європи в Україні: Єдність у різноманітті 87
-
4Євгенія Кравчук: Україна піднялась на 18 позицій у світовому Індексі свободи слова 81
-
5Фермерам постраждалих регіонів пролонгували кредити, взяті через Укрдержфонд, — Комітет з питань аграрної та земельної політики 76