У Луганську споживачі дедалі частіше скаржаться на неякісні послуги виконавців, знайдених за газетними оголошеннями
Фахівці обласного управління із захисту прав споживача вважають, що найчастіше це відбувається з вини самих громадян. Вони вірять друкованій інформації і довіряють людям без перевірки документів, які підтверджують кваліфікацію майстра. Зазвичай не укладають і договору, згідно з яким мають бути чітко зазначені терміни виконання робіт та надання послуг, а також відповідальність за їхнє належне виконання. У таких випадках захистити права споживача буває дуже складно, а часом і неможливо. Допомога обласного управління із захисту прав споживача полягає в тому, що воно настійно рекомендує луганчанам захищатися від неприємностей самим. Насамперед, укладати договори із зазначенням термінів виконання замовлення, відповідальності сторін, системи оплати і гарантійне зобов’язання на надання послуг.