Велику колекцію товарів культурно-побутового призначення й господарчого вжитку славутського комбінату «Будфарфор» вперше було представлено торговим домом «Укрбудматеріали» на одній з найбільших спеціалізованих виставок у Києві «Примус: Сучасний дім. Будівництво».

— В експозиції ми показали вироби переважно з елементами українського народного розпису, які найпопулярніші серед вітчизняних споживачів, — каже директор торгового дому «Укрбудматеріали» Валерія Назарчук. — Але без перебільшення зауважу, що попит на таку продукцію зростає й за кордоном. Ще кілька років тому український глечик ви довго шукали б у сусідніх країнах, а тепер художники комбінату створили цілу низку виробів, які не рівня навіть зарубіжним. Звичайно, український декор для зарубіжних покупців —річ екзотична, проте це тільки додає «Будфарфорові» ентузіазму. Попри те, що «екзотика» не завжди вигідна для великих підприємств на кшталт славутського комбінату, фахівці торгового дому «Укрбудматеріали» знайшли вихід. На їхні замовлення художники та дизайнери комбінату почали вивчати та використовувати національні розписи та декори інших країн. Так, на українських виробах вже з’явилися італійські та іспанські мотиви. Перші партії цієї продукції розійшлися серед покупців дуже швидко. Тепер на «Будфарфорі» готуються до їх масового виробництва.

Нині «Будфарфор» переживає новий етап свого розвитку. Випуск товарів культурно-побутового призначення й господарчого вжитку відроджується на якісно новому рівні. Запроваджено сучасні технології декорування. Розпис глазур’ю в поєднанні із покриттям «шагрень» надає виробам довершеного та оригінального вигляду. Тому вироби декоративного призначення є окрасою інтер’єрів житлових, громадських, офісних приміщень, а вироби господарського вжитку стають незамінними в побуті, приємними в користуванні. До того ж їхню екологічну чистоту підтверджено відповідними сертифікатами.

Тим часом активно розвивається на підприємстві основне виробництво — з випуску керамічної сантехнічної продукції. Цього року на «Будфарфорі» її буде вироблено стільки, скільки випускали 1992 року, найсприятливішого для вітчизняної економіки.

Результати роботи комбінату значно поліпшились останнім часом, коли підприємство очолив новий директор Валерій Сальник. Кошти вкладають у модернізацію діючих цехів, у реконструкцію ще одного, п’ятого, цеху. Підраховно: це дасть змогу збільшити виробництво сантехнічних виробів майже на 30 відсотків. Мають закупити нове обладнання, завдяки якому буде істотно поліпшено глазурування. А в результаті впровадження нових технологій умивальники та унітази будуть не лише білішими, а й різнокольоровими: темно-синіми, чорними, голубими, рожевими, під мармур...

Сучасний стиль керівництва запроваджується не лише у виробництві, а і в збутовій сфері. Широко розгалужена система торговельних зв’язків торгового дому «Укрбудматеріали», що став основним дистриб’ютором комбінату, призвела не лише до прозорих, а й до ефективніших продажів.

Велику підтримку комбінату надає державна корпорація «Укрбудматеріали» — колишнє міністерство, яке, перейшовши на ринкові механізми, запровадило корпоративні, по суті, партнерські відносини майже з усіма підприємствами, що входять до його складу. Нині в галузі, поряд із славутським «Будфарфором», є чимало підприємств різних форм власності, які випускають конкурентоспроможну продукцію і таким чином стримують просування закордонних будівельних матеріалів і виробів на вітчизняний ринок.

Київ — Славута.