У Москві по вулиці Окській відкрився перший супермаркет роздрібної мережі «Сільпо». Перші відвідувачі увійшли до нового магазину після того, як стрічку урочисто перерізали заступник держсекретаря Міністерства економіки та європейської інтеграції України Володимир Безрученко і генеральний директор української компанії «Фоззі груп» Володимир Костельман.

Увійшли та дещо здивувалися. Українською продукцією в ньому навіть і не пахло. Якщо не зважати на полиці з консервованими ніжинськими огірочками й пивом «Оболонь», що є в будь-якому магазині російської столиці. Здивували й ціни. Як відомо, київські «Сільпо» завдяки низькій вартості продукції з успіхом конкурують з колгоспними ринками міста. Ймовірно, цього не знали чи не врахували представники московського представництва української компанії «Фоззі груп», які закуповували товари для нового магазину. Ціни в них вищі, ніж у відомих московських мережах супермаркетів «Перекресток», «Рамстор», «Паттерсон». Що вже казати про ринки!

Але Володимир Костельман упевнений, що «Сільпо» приживеться в Москві. Уже на січень тут заплановано відкриття ще двох магазинів. «Намагатимемося поступово наповнювати їх українськими продуктами. Потім плануємо освоювати й глибинку Росії. Наприклад, Єкатеринбург і Самару». Але без доброї рекламної кампанії успіх навряд чи супроводжуватиме «Сільпо». У цьому переконані фахівці рекламного відділу видавничого дому «Російська торгівля», які чудово знаються на російському ринку і допомагали багатьом українським фірмам завоювати його. Лише в одній московській газеті з’явилася інформація про відкриття українського магазину, незважаючи на те, що на цю подію було запрошено чимало журналістів. Поки що москвичі про «Сільпо» нічого не знають, хоча саме тут реалізовуватимуться соціальні програми для пенсіонерів.

Генеральний директор «Фоззі груп» повідомив, що компанія планує інвестувати в Росію майже 50 мільйонів доларів. Скільки коштів надано на рекламу, він не уточнив. Але керівники компанії мають знати, що в Росії більше, ніж у будь-якій іншій країні світу, діє принцип: скупий платить двічі.

Москва.