Дмитро ДОБРОДОМОВ, секретар Комітету Верховної Ради з питань запобігання та протидії корупції:

— Призначення голови Антикорупційного бюро є позитивним і необхідним для країни рішенням, оскільки право-охоронні органи за 20 років роботи не змогли показати результатів системної антикорупційної роботи. Антикорупційне бюро має стати тим незалежним органом з усіх правоохоронних структур, який боротиметься з корупцією у вищих ешелонах влади.
Є дуже багато питань, які потребують на сьогодні відповіді. Оскільки в Україні жоден чиновник-корупціонер не сів за ґрати, корупційні справи дорогою до суду загубилися і винні не були покарані. Тому на найближчому засіданні профільного комітету потрібно зустрітися й обговорити співпрацю з новопризначеним директором НАБ Артемом Ситником, який має подбати про якісний склад цієї структури. Народні депутати, в свою чергу, контролюватимуть діяльність бюро із самого початку його роботи.
Олена СОТНИК, фракція «Самопоміч»:

— Україна залишається корумпованою державою. Жодної гучної справи за останній рік не доведено до кінця, жоден корупціонер не опинився за ґратами, після гучних заяв про розкрадання «злочинною владою» державних коштів на рахунки держави повернуто менш як відсоток від заявлених сум.
Саме проблема корупції буде ключовою під час визначення позиції щодо України для Німеччини, Франції, Нідерландів, скандинавських держав, які традиційно є скептично налаштованими в питаннях візової лібералізації. Для отримання позитивного рішення про надання безвізового режиму потрібна позитивна оцінка спостерігачів щодо антикорупційної політики держави, зокрема роботи Антикорупційного бюро.
Юрій ДЕРЕВ’ЯНКО, позафракційний:

— До складу Антикорупційного бюро варто ввести тих кандидатів на посаду голови НАБ, які «зійшли з дистанції» на останньому етапі, а також представників, включаючи іноземців, які не мають зв’язків із владою і фінансово-олігархічними групами.
Головне, щоб НАБ почало швидше працювати і займатися реальними справами, адже роботи в них дуже багато. Що менше там буде людей, які мають спільні фінансові інтереси з різними фінансово-промисловими групами і представниками влади, то ефективніше вони працюватимуть.