Днями на дорогах Львова з'явилися капітально відремонтовані трамвай і тролейбус. Виконуючий обов'язки начальника трамвайного депо львівського комунального підприємства "Львівелекротранс" Андрій КАЛНИК розповідає історію оновленого трамваю: "Це -- чеський "Tatra KT4SU" № 1053 із далекого 1984 року. На початку "нульових" його відсторонили від експлуатації, трамвай простоював у депо на "Підзамче". Невдовзі відкриється трамвайна лінія на Сихів, і наше підприємство потребує більшої кількості транспорту. Ми не лише очікуємо на сучасні нові трамваї від концерну "Електрон", а й оновлюємо ті, що вже були у використанні, чеського виробництва".

 

У "Львівелектротрансі" зазначають, що відновлення трамваю коштувало понад півмільйона гривень. Цей ремонт був експериментальний -- уперше застосували сучасну технологію оздоблення кузова вагона із використанням полімерних матеріалів. "Уперше під час ремонту вагон отримав затемнені панорамні вікна, а для зменшення навантаження на низьковольтну мережу в салоні облаштували світлодіодне освітлення. Працівники трамвайного депо відновили кузов вагона, капітально відремонтували візки, замінили підлогу в салоні, відновили крісла пасажирів. Також трамвайний вагон отримав кондиціонер кабіни водія та електронні цифрові маршрутовказівники", -- повідомляють у прес-службі Львівської міськради.

 

Щодо тролейбуса, то першим оновленим став "Skoda 14Tr" № 512, виготовлений 1988 року. Його ремонт схожий до здійсненого у трамваї. Завдяки оздобленню сучасними полімерними матеріалами, кузов тролейбуса став стійким до корозії і не потребуватиме фарбування. На його ремонт витратили майже 478 тис. гривень.

 

Христина ГОРОБЕЦЬ.

 

Львів.

 

Голос України