Днями на дорогах Львова з’явилися капітально відремонтовані трамвай і тролейбус. В.о. начальника трамвайного депо львівського комунального підприємства «Львівелекротранс» Андрій Калник розповідає історію оновленого трамвая: «Це — чеський «Tatra KT4SU» №1053 із далекого 1984 року. На початку «нульових» його відсторонили від експлуатації, трамвай стояв у депо на «Підзамчі». Невдовзі відкриється трамвайна лінія на Сихів, і наше підприємство потребує більшої кількості транспорту. Ми не лише очікуємо на сучасні нові трамваї від концерну «Електрон», а й оновлюємо старі, чеського виробництва».

У «Львівелектротрансі» зазначають, що відновлення трамвая коштувало понад півмільйона гривень. Цей ремонт був експериментальний — уперше застосували сучасну технологію оздоблення кузова вагона із використанням полімерних матеріалів. «Уперше під час ремонту вагон отримав затемнені панорамні вікна, а для зменшення навантаження на низьковольтну мережу в салоні облаштували світлодіодне освітлення. Працівники трамвайного депо відновили кузов вагона, капітально відремонтували візки, замінили підлогу в салоні, відновили крісла пасажирів. Також у трамвайному вагоні тепер є кондиціонер кабіни водія та електронні цифрові маршрутовказівники», — повідомляють у прес-службі Львівської міськради.
Щодо тролейбуса, то першим оновленим став «Skoda 14Tr» №512, виготовлений 1988 року. Його ремонт схожий на зроблений у трамваї. Завдяки оздобленню сучасними полімерними матеріалами кузов тролейбуса став стійким до корозії і не потребуватиме фарбування. На його ремонт витратили майже 478 тисяч гривень.

Львів.