Чернігівська міська рада розробляє проект "Програми розвитку інженерно-транспортної інфраструктури приватного сектору". Вже пройшло перше засідання відповідної комісії.

 

У проекті програми йдеться про будівництво та ремонт інженерно-транспортної інфраструктури приватного сектору (доріг, водогонів, каналізації) на умовах співфінансування з міським бюджетом. По суті, це розповсюдження тих само принципів і механізмів, що запропоновані в Чернігові будинкам з ОСББ.

 

Нині обговорюється співвідношення внесків мешканців і бюджету -- проект програми пропонує на рівні 30% на 70%. Проте члени комісії запропонували й інші співвідношення, найбільш логічним і справедливим з яких було визнано оплату 20% мешканцями і 80% бюджетом (як і для ОСББ).

 

Окрім того, члени комісії запропонували максимально спростити процедуру збору коштів населенням. Водночас учасники обговорення дійшли висновку, що такі кошти під час їх збору мають зберігатися не у вуличкомах, а на безготівкових рахунках. Тобто, найімовірніше, для цього потрібно буде створювати кооперативи, громадські неприбуткові організації або (як у Вінниці) -- "органи самоорганізації населення". Наразі юридичному відділу міської ради доручено запропонувати шлях збирання коштів, який буде і законним, і зрозумілим та зручним для людей.

 

Як повідомив заступник міського голови Олександр КИРИЧЕНКО, на частині вулиць відповідні роботи будуть йти вже цього року.

 

Василь ЧЕПУРНИЙ.

 

Чернігів.

 

Голос України