Дніпро. Там обирають логотип, який стане символом міста. Про наміри створити бренд чиновники оголосили ще на початку червня. Тоді ж було проведено перший етап конкурсу. За інформацією КП «Агентство розвитку Дніпра», зокрема, цей логотип використовуватимуть в інформаційно-рекламних заходах, спрямованих на просування культурного, економічного, наукового та соціального потенціалу міста.
Тож місцеві дизайнери за три тижні вислали майже півсотні пропозицій, з яких організатори обрали трьох фіналістів. Один із переможців запропонував напис Дніпро англійською мовою, де останню літеру замінило серце, другий проект — ракета, а третій — хвиля, що символізує річку Дніпро. Відкрите онлайн-голосування за кращий логотип стартувало у вівторок і триватиме 10 днів.