Дорожники Закарпаття не встигають латати діри і ями. Холоди одразу змінили 20-градусні теплі дні, і весь транспорт «висипав» на дороги. Виявилося, що шляхи в області — в суцільних вибоїнах. Подекуди просто не проїхати. Про таку ситуацію не може не говорити влада прикордонного регіону, оскільки всі — і не лише водії — страшенно невдоволені і скаржаться в державні інстанції.
Та все ж, до честі дорожників, вони розпочали, хай і далеко не скрізь, оновлювати шляхи. Насамперед на трасі міжнародного значення Київ — Чоп, потім на відрізку Мукачево — Рогатин (у межах області), у Мукачівському, Іршавському, Виноградівському та ще в декількох районах. Але цього не просто мало, а вкрай мало. Бо в курортному Свалявському, інших гірських районах швидкість пересування — до сорока кілометрів на годину — одну яму об’їдеш, а в три втрапиш.
За словами голови ОДА Геннадія Москаля, абсолютну більшість автодоріг на Закарпатті капітально не ремонтували по кілька десятиліть, а є й такі, які не ремонтувалися взагалі ніколи. «Ямковий ремонт, який проводився щороку після зими, — не рахується, він витримує лише кілька місяців. Це просто викидання грошей на вітер. За останні два роки в області нарешті почали капітально ремонтувати основні траси, прокладати суцільний асфальт. І всі вони пережили зиму, незважаючи на інтенсивний рух вантажівок. В область прийшли потужні автодорожні компанії, у тому числі з-за кордону, які виконують дуже якісну роботу. Але в нас величезний дефіцит грошей, тому за рік чи два капітально відремонтувати всі дороги ми не зможемо. Тільки поступово і в міру надходження коштів, — зізнається голова ОДА.

Вл. інф.