Укр | Рус
Поліські атомники нагороджені відзнаками Українського ядерного товариства Мистецька столиця Прикарпаття готується до міжнародного фестивалю <<Карпатський простір>> Хокей. Японія та Італія першими завершили чемпіонат Хокей. Остаточний склад збірної України на чемпіонат світу в Литві Депутат Європарламенту від Німеччини, співголова парламентської асамблеї Euronest, член фракції Зелених ЄП Ребекка Гармс закликала уряди європейських країн бойкотувати Чемпіонат світу з футболу в Росії Міністр закордонних справ Павло Клімкін відбув до Торонто (Канада) на зустріч із міністрами закордонних справ країн <<Великої сімки>> Це абсолютно нові підходи до реформування всієї медичної галузі - Президент у Львівському обласному перинатальному центрі Відбулося ранкове пленарне засідання Верховної Ради України Припинено незаконну діяльність організованої групи, яка виготовляла і збувала зброю Зведені дані АТО 20 квітня 2018 Президент на форумі «Agroport West Lviv 2018»: Моя мета - підтримати фермера, бо це людина, яка годує Україну Генпрокуратурою до суду направлено обвинувальний акт відносно працівника Департаменту управління активами Фонду гарантування вкладів фізичних осіб До Італії <<винахідник>> цигарки не довіз Призначено нового керівника скандального аеропорту в Миколаєві Можна сподіватись на новосілля!..
Загрузка...
На головну
17.04.2018

Дороги ремонтуватимуть поступово

Дорожники Закарпаття не встигають латати діри і ями. Холоди одразу змінили 20-градусні теплі дні, і весь транспорт «висипав» на дороги. Виявилося, що шляхи в області — в суцільних вибоїнах. Подекуди просто не проїхати. Про таку ситуацію не може не говорити влада прикордонного регіону, оскільки всі — і не лише водії — страшенно невдоволені і скаржаться в державні інстанції.
Та все ж, до честі дорожників, вони розпочали, хай і далеко не скрізь, оновлювати шляхи. Насамперед на трасі міжнародного значення Київ — Чоп, потім на відрізку Мукачево — Рогатин (у межах області), у Мукачівському, Іршавському, Виноградівському та ще в декількох районах. Але цього не просто мало, а вкрай мало. Бо в курортному Свалявському, інших гірських районах швидкість пересування — до сорока кілометрів на годину — одну яму об’їдеш, а в три втрапиш.
За словами голови ОДА Геннадія Москаля, абсолютну більшість автодоріг на Закарпатті капітально не ремонтували по кілька десятиліть, а є й такі, які не ремонтувалися взагалі ніколи. «Ямковий ремонт, який проводився щороку після зими, — не рахується, він витримує лише кілька місяців. Це просто викидання грошей на вітер. За останні два роки в області нарешті почали капітально ремонтувати основні траси, прокладати суцільний асфальт. І всі вони пережили зиму, незважаючи на інтенсивний рух вантажівок. В область прийшли потужні автодорожні компанії, у тому числі з-за кордону, які виконують дуже якісну роботу. Але в нас величезний дефіцит грошей, тому за рік чи два капітально відремонтувати всі дороги ми не зможемо. Тільки поступово і в міру надходження коштів, — зізнається голова ОДА.

Вл. інф.

Всі статті рубрики На головну