В акваторії Одеської затоки замерзло море, і тепер до найближчих хвилерізів можна дійти пішки. На автомобілях пересуватися, звісно, небезпечно, молодий лід може не витримати ваги техніки, й вона піде під воду. Але державне підприємство «Одеський морський торговельний порт» на шість днів раніше традиційної дати (з 25 січня) оголосило про початок льодової кампанії. Вона в Одеському порту здійснюється за допомогою кількох буксирів, найпотужніший із яких «Граніт».

Морози скували акваторію й іншого державного підприємства — «Іллічівський морський торговельний порт». Тут також оголошено льодову кампанію. В очікуванні поставлення на зовнішньому рейді Іллічівського порту перебувають 18 суден. Розпочато операцію з виведення суден із акваторії. Буксири криголамного класу звільняють припортову територію від льоду.

Водночас снігопад і морози не зупинили будівництво аеровокзального комплексу міжнародного аеропорту «Одеса». Повним ходом триває монтаж покрівлі, будівельники встановлюють балки. На даний момент змонтовано три балки перекриття й дві «хвилі», на які опиратиметься покриття.

Згідно із проектом, дах нового термінала аеропорту матиме хвилеподібну форму зі склінням для освітлення внутрішніх залів. Загалом встановлять 1 тис. 200 тонн металевих конструкцій. Готові частини доставляють із заводу-виготовлювача в Харкові в міру виконання робіт. Тільки-но завершать покрівельні й фасадні роботи, розпочнуть монтаж і налагодження внутрішніх систем термінала.

Одеса.

Фото Олега ВЛАДИМИРСЬКОГО.