У житловому секторі Олександрії на Кіровоградщині триває реформування житлово-комунального господарства. Зокрема, щоб докорінно змінити ситуацію і завоювати довіру споживачів, у місті ліквідували ЖЕКи, а на їхній основі створили Службу єдиного замовника. Комунальне підприємство «Житлогосп», яке відповідає за обслуговування житлового сектору міста, безпосередньо не виконує роботи, а лише керує процесом: укладає договори з підрядними організаціями та разом зі старшими будинків контролює якість виконаних робіт.
Був створений електронний веб-сервіс КП «Житлогосп», на якому власники квартир кожної з 519 багатоповерхівок можуть швидко й оперативно отримати інформацію про рух коштів на рахунку будинку (в т. ч. — списання коштів за надані комунальні послуги) та ознайомитися з переліком послуг, що надаються.
Бажаючі відслідковувати особистий рахунок та вільно використовувати ресурси веб-сервісу отримали ім’я користувача і пароль в абонентському відділу підприємства. Після цього їм лише необхідно відкрити банер «Комунальні платежі» на головній сторінці офіційного сайту міськради.
Про користь впровадженої реформи та успішну дію електронної системи свідчить зокрема й відсоток оплати за житлово-комунальні послуги. Якщо в 2011 році цей показник становив 76,4 відсотка, то на кінець 2014-го — вже 96,1%.
Варто зауважити, що тепер до благоустрою активніше долучаються і приватні підприємці, які мають крамнички та офіси в житлових будинках. Задоволені станом та якістю виконуваних робіт, бізнесмени активно укладають угоди з КП «Житлогосп» й оперативно сплачують квартплату за займані приміщення.