Схоже, монетизація цієї пільги не викликає ентузіазму у влади Херсона. Комунальне підприємство «Херсонкомунтранссервіс» та приватні фірми-перевізники, які обслуговують маршрути громадського транспорту, її тільки вітають. А от у міському управлінні соціальної політики вважають, що громада такого навантаження на бюджет не потягне. Річ у тім, що власники автобусів компенсації за перевезення пільговиків наразі не отримують: у договори з ними просто включають пункт про таку безплатну послугу. Щоб не прогоріти із таким господарюванням, вони змушені обмежувати кількість безплатних пасажирів у салоні одним-двома чи іноді взагалі відмовляються їх  брати, що неодноразово спричиняло конфлікти.

Якби за проїзд викладали гроші всі без винятку, це зняло б причину напруженості у відносинах між транспортниками та користувачами послуги, але поки що громаді це «не по кишені». Чи, принаймні, херсонців так запевняють чиновники. Тож під час формування бюджету на 2020 рік гроші для забезпечення витрат на монетизацію пільгового проїзду передбачати не збираються.