«Ці мережі мали російське походження», — йдеться у заяві Фейсбуку.

Дві групи акаунтів, за даними соцмережі, були пов’язані зі спецслужбами РФ. Одна з них поширювала інформацію переважно англійською і російською мовами за темами: «вибори та протести в Білорусі, російська та українська політика, геополітичні теорії змови, відносини Росії та НАТО». На рекламу в соцмережах ці акаунти витратили майже 10 тисяч доларів. Друга група зосереджувалася на темах Сирії та України, а також частково — Туреччини, Японії, Вірменії, Грузії та Білорусі. Інформація поширювалася від імені «журналістів і місцевих жителів цих країн» англійською, українською, російською та арабською мовами. Третя група пов’язана з «Агентством інтернет-досліджень», більш відомим як «фабрика тролів», і орієнтувалася на Туреччину, Європу та США. Тут поширювали інформацію англійською і турецькою мовами, зокрема, від імені «незалежної турецької організації».