Коронавірус змінює звичне життя, змушуючи контролювати кожен крок людини. Нині в Німеччині для відвідування кафе чи ресторану доводиться повідомляти власникам свої приватні дані — на випадок, якщо в закладі виявлять інфікованого COVID-19. Звісно, багатьом гостям не подобаються такі правила, тому часто вони залишають інформацію про себе «від стелі». Або взагалі залишаються удома.

Якщо відвідувачі мають бодай такий вибір, то підприємствам громадського харчування доводиться боротися мало не за кожного клієнта — з тим, щоб і гостей не спровадити, і запроваджені коронаправила виконувати. Цікавий вихід вигадали в броварні одного з німецьких містечок: тут за повідомлені реальні персональні дані пригощають… безплатним пивом! Про це розповідає інтернет-видання tz.de Броварня з таким творчим колективом розташована в землі Баден-Вюртемберг. У тихому містечку Берг, швидше навіть селищі, мешкає усього 624 особи. Але воно добре знане серед багатьох любителів пінистого напою. Адже тут можна відвести душу за завжди свіжим пивом — надзвичайно популярним не лише у місцевих жителів, а й у туристів. До того ж поруч із броварнею розташований затишний паб, де подають найрізноманітніші страви та закуски.

На початку запровадження обмежувальних заходів і дедалі жорсткіших правил відвідування популярність «точки» дещо зменшилася. Щоб вижити в коронакризі, власник броварні запропонував цікаву новинку: кожен гість пабу, котрий надасть повні контактні дані, наступного разу отримає 0,5 л пива… безплатно.

Відбувається «процедура» просто: відвідувачу вручають поштову листівку від броварні, в якій слід їх вказати. До неї додається ваучер на безплатне пиво. Так власник намагається заохотити любителів напою надавати правдиві дані про себе, якщо знадобиться зв’язатися з ними в разі спалаху коронавірусу в закладі. І, звичайно, що новинка допомагає підтримати бізнес у важкі часи: вдячні відвідувачі приходять знову й знову, і часто вони не обмежуються лише одним кухлем безплатного пива…

Організатори акції зазначають, що пропозиція працює, відвідувачі залишають здебільшого реальні контактні дані. Також вони запевняють, що всі ці дані відповідним чином знищують через чотири тижні після відвідування клієнтом броварні.

Берлін.