Першими розпочали змагатися мостові відділення. Військовослужбовці якнайшвидше мали виконати норматив зі встановлення комплекту моста та не порушити при цьому заходів безпеки.

Підрозділи перебували в готовності до дій за 1 км від перешкоди.

Надалі все за відпрацьованою схемою: постановка завдання, розвідка місця встановлення моста та встановлення створу, висування до водної перешкоди. Зібрати і закріпити міст. Організувати комендантську службу. Пропустити по мосту базові автомобілі. Завдання вважалося виконаним, коли останній автомобіль з’їхав з конструкції.

На іншому навчальному місці — «стежці сапера» — свою фаховість демонстрували саперні відділення. Вояки змагалися у проробленні проходу в мінно-вибуховому загородженні противника вручну.

На «стежці сапера» заздалегідь було встановлено безліч пасток. Особовий склад, який виконував завдання, висунувся до мінного поля та провів пошук вибухонебезпечних предметів. Міни знешкоджувалися «кішками» або накладними зарядами за допомогою запалювальних трубок. Також саперні відділення показували навички з підриву моста — потрібно було підготувати та знищити пролітну опору металевої конструкції.

За 5 хвилин здійснити по три піднімання та опускання вантажу у бетонний колодязь за мінімальної кількості торкань до його стінок. Таким було завдання для водіїв автомобільних кранів.

Колегія суддів прискіпливо стежила за кожним кроком конкурсантів та нараховувала бали. 

Фото Служби зв’язків з громадськістю Командування Сил підтримки.