Про це на сайті міністерства транспорту ФРН повідомив глава відомства Андреас Шоєр.

Підштовхнув до прискорення ухвалення цього рішення… карантин у зв’язку з пандемією коронавірусу, котрий змусив німців пересісти на велосипеди. Принаймні 42 відсотки опитаних власників, котрі в цей час придбали двоколісний транспорт, стверджують, що до його купівлі їх спонукали ковідні обмеження. Ще 45 відсотків респондентів вважають, що використання велосипеда — вимушене рішення через обмеження поїздок на громадському транспорті.

Також експерти дослідили, що нині вигідне в Німеччині у сфері пересування: авто, велосипед, каршеринг чи звична електричка. Вони дійшли висновку, пише агенція dpa, що популярним видом альтернативного транспорту, крім велосипедів, як і досі, залишається залізниця. До речі, адміністрація залізничного оператора оприлюднила дані: впродовж минулого коронавірусного 2020-го німецькі поїзди побили 15-річний рекорд пунктуальності! Вчасно в пункт призначення прибувають 8 і навіть 9 із 10 потягів.

Але в самих містах найбільш уживаним усе-таки є двоколісний. Транспортне відомство взяло це до уваги: розширення і нове будівництво інфраструктури велосипедних доріжок розпочалося. Землі вже цього тижня можуть подавати заявки на використання коштів у себе, на конкретній території муніципалітетів.

Міністр транспорту Андреас Шоєр вважає, що такий проект продемонструє практичність використання коштів федерального бюджету. Тобто платники податків зможуть переконатися, що їхні податки витрачаються на практичні і корисні для суспільства об’єкти.

Тим часом «велосипедна» програма є часткою широкого проекту федерального уряду із захисту довкілля до 2030 року. А проект збільшення протяжності велосипедних доріжок, на думку представників уряду, сприятиме поширенню велосипедного руху в федеральних землях і муніципалітетах та підвищить привабливість використання альтернативного екотранспорту.

Ініціативу уряду вже позитивно оцінили громадські організації, котрі займаються безпекою та екологічністю німецького транспорту.

Берлін.