У Німеччині витратять на розширення чи будівництво нових велосипедних доріжок 660 млн євро. Про це на сайті міністерства транспорту ФРН повідомив глава відомства Андреас Шоєр.

Підштовхнув до прискорення ухвалення цього рішення… карантин у зв’язку з пандемією коронавірусу, котрий змусив німців пересісти на велосипеди. Принаймні 42 відсотки опитаних власників, котрі в цей час придбали двоколісний транспорт, стверджують, що до його купівлі їх спонукали ковідні обмеження. Ще 45 відсотків респондентів вважають, що використання велосипеда — вимушене рішення через обмеження поїздок на громадському транспорті.

Також експерти дослідили, що нині вигідне в Німеччині у сфері пересування: авто, велосипед, каршеринг чи звична електричка. Вони дійшли висновку, пише агенція dpa, що популярним видом альтернативного транспорту, крім велосипедів, як і досі, залишається залізниця. До речі, адміністрація залізничного оператора оприлюднила дані: впродовж минулого коронавірусного 2020-го німецькі
поїзди побили 15-річний рекорд пунктуальності! Вчасно в пункт призначення прибувають 8 і навіть 9 із 10 потягів.

Але в самих містах найбільш уживаним усе-таки є двоколісний. Транспортне відомство взяло це до уваги: розширення і нове будівництво інфраструктури велосипедних доріжок розпочалося. Землі вже цього тижня можуть подавати заявки на використання коштів у себе, на конкретній території муніципалітетів.

Міністр транспорту Андреас Шоєр вважає, що такий проект продемонструє практичність використання коштів федерального бюджету. Тобто платники податків зможуть переконатися, що їхні податки витрачаються на практичні і корисні для суспільства об’єкти.

Тим часом «велосипедна» програма є часткою широкого проекту федерального уряду із захисту довкілля до 2030 року. А проект збільшення протяжності велосипедних доріжок, на думку представників уряду, сприятиме поширенню велосипедного руху в федеральних землях і муніципалітетах та підвищить привабливість використання альтернативного екотранспорту.
Ініціативу уряду вже позитивно оцінили громадські організації, котрі займаються безпекою та екологічністю німецького транспорту.

Берлін.