Консолідація зусиль для моніторингу ситуації поблизу лінії розмежування стала однією з головних тем зустрічі представників Управління Верховного комісара ООН у справах біженців із першим заступником голови Луганської облдержадміністрації Олексієм Смирновим (на знімку).

Під час діалогу в Сєвєродонецьку сторони обговорили, зокрема, стратегію Управління Верховного комісара ООН у справах біженців на 2022 рік. За словами учасників організації, зараз уся система ООН переходить від гуманітарного спрямування на розвиток, передбачаючи спільні з іншими міжнародними організаціями проекти. «Економіка відіграє більшу роль, ніж гуманітарна допомога», — зазначили представники організації.

Присутні підтвердили продовження моніторингу в п’ятикілометровій зоні поблизу лінії розмежування. Результати вже зробленого моніторингу, в якому представлено не тільки проблемні моменти, а й позитивну динаміку, буде відображено в презентації. У 20-кілометровій зоні, окрім іншого, представники організації звертатимуть увагу на внутрішньо переміщених осіб і людей без громадянства.

Представників ООН також цікавила робота КПВВ. За їхніми словами, надання допомоги щодо перетину лінії розмежування, і особливо соціальні сервіси на підконтрольній території — це дуже важливий компонент. «Важливим кроком стало відкриття КПВВ в Щасті й Золотому, — сказав Гіоргі Санікідзе. — Це допомагає, зокрема, й у переміщенні гуманітарних конвоїв на непідконтрольну територію».

За словами першого заступника очільника області Олексія Смирнова, найближчим часом розпочнеться підготовка до будівництва такого ж, як у місті Щастя, сервісного центру на КПВВ у Станиці Луганській. За планом центр почне роботу в серпні, й це має покращити рівень обслуговування людей, які перетинають КПВВ.

«Обласна влада Луганщини тісно працює з нашими партнерами. Дякуємо вам за це. Ми пишаємося спільно реалізованими проектами та сподіваємося, що співпраця триватиме й надалі»,— зазначив голова саб-офісу Агентства ООН у справах біженців у місті Слов’янськ Гіоргі Санікідзе.

Фото прес-служби Луганської ОДА.