Його проводять у рамках програми Президента України «Велике будівництво».

На ділянці автошляху, що веде до бальнеологічних курортів «Шаян» і «Велятино», влаштовують асфальтне покриття.

«Ми якісно і з дотриманням усіх вимог ремонтуємо шляхи. А те, що називають поточним середнім ремонтом, включає в себе не лише безпосереднє оновлення дорожнього полотна. Тут же підрядник розчищає узбіччя, вирубує чагарники, демонтує старе металеве огородження», — каже перший заступник голови Закарпатської ОДА Мирослав Білецький.

Водночас у Рахівському районі в селі Костилівка розривають скелю (на знімку), щоб розширити проїжджу частину. Це — на автодорозі Н-09 Мукачево — Івано-Франківськ — Львів. Довжина гори становить 130 метрів, а складність робіт полягає у тому, що майже весь об’єм, який слід вивезти, — тверда скельна порода.

Варто наголосити, що Н-09 сполучає Закарпаття з Івано-Франківською та Львівською областями і є найдовшою дорогою на території Закарпатської області — 209 кілометрів. Саме на цьому маршруті розміщена рекордна кількість підпірних стінок, констатують в облдержадміністрації. Адже автошлях пролягає у горах — і переважно понад стрімкими берегами річки Тиси.

Тривають ремонти і на території Хустського району — також у гірській місцевості. Тут ліквідовують повеневі руйнування вздовж автошляху Т-07-24 Синевир — Синевирська Поляна. За інформацією заступника голови Закарпатської ОДА Іштвана Петрушки, там влаштовують конструкцію з монолітного бетону, яка захищатиме дорогу від розмиву бистрою течією річки Теребля. Роботи ведуться на території Національного природного парку «Синевир». Тобто туристи доїжджатимуть до легендарного озера комфортніше й швидше.

Фото з офіційної сторінки Закарпатської ОДА.