Руйнівна повінь забрала життя 189 осіб, а влада ще й досі встановлює кількість постраждалих і відновлює інфраструктуру.

За даними видання Der Spiegel, на ці заходи буде спрямовано 10 млрд євро. Джерела, на які посилається часопис, повідомили, що регіони та федеральна влада нададуть постраждалим кошти рівними частками. Але за необхідності пакет допомоги буде збільшений.

У повідомленні зазначається, що фінансування, серед іншого, буде спрямоване на відновлення транспортної інфраструктури, де збитки, за попередніми розрахунками, сягають двох мільярдів євро. До речі, після сильної повені 2013 року пакет допомоги постраждалим регіонам становив вісім млрд євро.

Нині на розбиранні завалів, очищенні території, занесеної брудом, поваленими деревами, сміттям і різноманітними відходами, працюють десятки підприємств, служб і тисячі добровільних помічників.

Днями інтернет-онлайн-видання aussiedlerbote.de розповіло про вивезення із затоплених регіонів, зокрема із долини Ар, тисяч автомобілів, пошкоджених повінню. Проблема в тім, що для складування зіпсованих машин бракує місця на тимчасових звалищах. Досі евакуатори працювали цілодобово, пише видання. Адже вода позбивала пошкоджені машини в завали, а також рознесла на великі території. Тепер авто слід вивезти на збірні пункти, звідки їх мають забрати власники.

Переміщення «автопотопельників» ускладнюється тим, що більшість з них «перемелена» силою води: їх крутило потоками, як пір’ям, переминаючи в купу брухту. Завдання евакуаторів — дістати автомобіль, хоч би куди його не забила течія, і з будь-якою несправністю. Також і з затоплених підземних паркінгів. Адже це допоможе власникам отримати відшкодування.

Газета Die Welt також повідомила, що із зони затоплення вже вивезено понад 1200 машин, які занесені в список Excel, де їх можуть відшукати власники для «пред’явлення» страховим компаніям. Але нині роботи припинено, бо пошкоджених автомобілів передбачається евакуювати ще понад п’ять тисяч, а майданчиків для їх зберігання немає.

Берлін.